Total Pageviews

Thursday 19 April 2012

Redha....Semoga Aku Terletak Dalam Redha-Mu

Assalammualaikum....its already midnite...not sleep yet...my head little bit dizzy..kenapa banyak sangat benda aku fikir ni..life too short maiey..please enjoy it! Headline redha tu sebenarnya ade cerita disebalik nya..tapi biarlah ia menjadi rahsia aku dan Dia...segala yang Dia takdirkan untuk aku..sekarang aku terima nya dengan redha..kalau dulu ia menjadi satu isu buat aku kenapa dan kenapa Dia takdirkan aku begitu begini...sekarang aku semakin menerimanya...rupe-rupenya indah redha tu...hati akan terasa lapang sebab kita akan berserah dengan apa yang ditakdirkan..Dia lah penentu masa depanku...tapi kalau tak berusaha jugak dan hanya mengharap tak boleh jugakkan..so aku sekarang sedang berusaha untuk mendapatkan apa yang aku nak disamping berdoa dan mintak petunjuk apa yang terbaik...InsyaAllah..

Tapi kenapa ek kadang-kadang aku teringat dia yang bernama dia tu...sungguh tak manis kan...dia dah nak mendirikan masjid dah...mungkin sebab itu kot aku teringat-ingat kat dia...kadang-kadang ia datang menerjah kat kepala ni..dan tibe-tibe tu jugak lah aku akan sedih dan akan menitis air mata dengan sendirinya..... cenggeng!! haha... dont waste your time lah think bout him....dier tak ingat kita satu habuk pun... tapi nak tulis jugak sedih...haishhh... Dedicate lagu ni buat dia yang bernama dia...terima kasih untuk segala-galanya...


P/s: Ya Allah maafkan hamba...hambaMu ni lemah...

No comments:

Post a Comment