Total Pageviews

Tuesday 1 May 2012

Welcomed May..=)


1 Haribulan Mei....Selamat Hari Buruh kepada pekerja-pekerja di Malaysia dan dapat cuti percuma...shukee!! Cepatnye masa berlalu...dah bulan 5 untuk tahun 2012 ni...hemm..dan masa untuk aku menghitung hari-hari menginjak ke usia tua..diharapkan dengan peningkatan usia aku ni..membuatkan aku semakin matang dan sentiasa bersedia dengan segala dugaan yang mendatang dan yang paling penting adalah sabar..dengan keadaan sekeliling dan ragam-ragam manusia yang sangat unik..hadapilah dengan senyuman..dan jika ada manusia-manusia yang tak suke akan aku..aku hanya mampu tersenyum..biarlah mereka dengan perasaan mereka tu..aku hanyalah manusia biasa yang tak terlepas dari membuat dosa dan noda...hanya Allah yang mengetahui...semoga Allah mengampuni aku dan juga mereka-mereka...Lets begin new chapter..mulakan hidup yang lebih bersemangat, ceria, dan yang paling penting positif..tinggal kan perkara-perkara yang tak baik...InsyaAllah..kepada kawan-kawan yang aku banyak buat salah, tersinggung dengan bahasa atau perbuatan...saya minta maaf ikhlas dari hati..maafkan saya..

p/s : Dedicate this Song to all my friend...chill =) (Remember When by Alan Jackson)


No comments:

Post a Comment