Total Pageviews

Sunday 18 March 2012

Hak

Tears dropping down rite now...nangis!! Perempuan itu mula mengambil hak dia..ya itu memang hak dia...perasaan cemburu mungkin menjadi salah satu punca kenapa dia nekad mengambil hak dia...this is life maiey...expect unexpect things will suddenly ruins the life..yes this is life...unfair sometimes..kenapa perlu aku bersedih sedangkan kadang-kadang ini yang aku mahu..no!! Buta kah kamu....yang aku tersedar yang aku akan kehilangan orang yang aku sayang dan seorang kawan yang aku hargai.yess buddy..forever..my be its time for us to separate forever..baik untuk kami dan semua orang...baik untuk dia..perempuan itu..


This is life...people will change as time moving forward..no regrets please! Setiap benda yang telah terjadi memang sudah ditakdirkan dan punya hikmah yang tersendiri..sekian..

No comments:

Post a Comment