Total Pageviews

Friday 2 March 2012

Emo Emmo Dan Emmo

Assalammualaikum...wohaaa....malam-malam ni tiba-tiba rasa nak menaip lak..heemm actually tak da benda nak diceritakan pon...just hati perasaan..kepala ni dok macam-macam pikir..is not about me...banyak benda lah...serabut..latelly asik nak marah orang je..haha tibe-tibe jadi akak garang..pagi-pagi dah mudy..yela kadang-kadang kita tak bole expect orang tu akan buat kerja macam kita..tapi kalo kerja senang pun kau tak boleh buat..inikan benda yang lebih berat dan besar...ini sebenarnya yang tak puas hati..entahla mai..setiap orang ada ragam yang tersendiri...pleasela kan jangan nak makan gaji buta..please la oke!

Oke..kes lain pulak..im not a perfect person ok...i admit it..punya kekurangan yang tersendiri..punya perangai yang tersendiri yang kadang-kadang orang lain tak akan paham..just nak share yang kadang-kadang aku terasa dengan orang yang ada di sekitar aku..yang rapat dengan aku...we eat, laugh, having tought moments all together..kerana mulut santan binasa..eh betol ke pepatah aku ni...hee main nak taip je..kalau sekali dua nak bergurau tu aku faham..tapi kalau benda yang dikuniakan oleh Allah tu kau rasa benda tu pon kau nak buat lawak spastik..memang silap la kan..u think u r too perfect?Hemm...kadang-kadang benda yang buruk dan rasa outdated tu tak valueable ker? Setiap benda especially from your loves one mesti sangat berharga kan..it can be anything...xkisahla buruk ke cantik ke? I will keep it and used it till the end of his life..yes im serious rite now...so to others yang suke sangat ejek apa-apa yang ko rasa its funny dan buruk, outdated..pleaselah ek..u totally dont know what meaning of menghargai barang pemberian orang...so watchout your words friends...haaahhh!!

Sedikit emo dalam entri kali ni...dahlame aku rasa aku pendam..sebab rasa sangat berlembut hati sampai rasa-rasa hati ini dilanyak-lanyak dengan enaknya oleh orang-orang sume...im sorry..rasa berkecil hati ni akan hilang dengan sendirinya..dont worry..ia tak akan menjadi dendam..just aku rasa dah sampai masa aku luahkan ape aku rasa..sekali lagi aku minta maaf...im not perfect..

P/s: Bergurau ade batasnya..jangan sampai salah sorg dari kita terasa..renung-renungkan dan selamat beramal ;P

No comments:

Post a Comment