Total Pageviews

Saturday 4 February 2012

Woohaaaa Lame Mendiamkan Diri

Assalammualaikum...woaahaa lame gila tak update blog ni..bukan bermaksud untuk menganak tirikan blog ni..tapi tak tahu nak cerita ape...lately tak adela busy sangat...just malas je nak menaip panjang-panjang kan...heee dah sebulan pon berlalu tahun 2012 ni....nothing special...just me and me...

Finally for 2012, i have my own diaRY...best jugak ade diari ni..bole berkongsi ape2 je dalam buku tu..diary for keje dan personal...erm i got an ice-cream haagen-dazs, secret sensation chocolate fondant from myx-bf...its just an ordinary present for our friendship ok!! no hard-feeling..haha...so suweet...punya la berdiri kat depan fridge haagen-dazs tu dan berkate-kate sendirian...hai mahalnye kaw ice-cream..RM10 for small 74g only...im not affordable for that price...haha...last-last ada jugak orang nak belanje dengan ikhlasnye..thanks buddy...really appreciate!!

Hehe...kire aku murah rezeki jugak...last week i got a blanket from my friend, MR.Green...1 of my feveret color, green...jauh tu datangnye dari selatan..appreciate sgt!! muahhh.. sekarang tidur pon pkai selimut tu...rasa sgt selesa dan warming...haha panas-panas pon still peluk selimut tu...haha punya la sayang kan..kawan bilik senyum je tengok gelagat aku...asalkan kau bahagia mai....macam dalam hati ade taman je...ehhh!! haha

Bak kate emak....buat lah baik...nanti orang pon buat baik dengan kita...kata-kata mak memang betul...aku selalu murah rezeki..bukan nak riak...tapi memang rezeki aku selalu murah kalo bab-bab makan lebih-lebih lagi...patutla badan aku naik dengan jayanya..haha...kat ofis tu sentiasa ada yang murah hati..bagi  itu ini...alhamdullilah...rezeki jangan ditolak kan..hehe

Ermm....i wanna get a new handphone...bukan xsayang dengan hp hadiah pemberian ayah tu...walaupon orang dok mgata aku hp besarlah..bole baling anjing terus mati lah...aku xkisah..sebab diorg tak tahu asal usul hp tu...ayah bagi hp tu sebelum dia pencen..ayah kate nanti ayah dah tak keje xdapat dah nak beli hp kat akak..so aku sangat sayang hp tu...aku hargai ape yang orang bagi kat aku...saya sayang ayah saya..emak jugak!! so sekarang hp tu dah nazak, camera dah blur, bateri always flat..then asikla kene charge...walaupon nanti aku ade hp lain..aku akan simpan hp ni..no trade-in okeh...so i wanna get Samsung Galaxy s2..wow mahal tu dik!! bout RM 1900...beli jela kan kalo dah suke...haha insyaAllah coming very2 soon...warna putih tau...Special request from him...lalalala

Haha.ape lagi mau cite...tak ade kot...esok balik kampung cuti 4hari....haha nak kurusss!!kene jogg!! taapi balik kampung mak ayah masak best..cemano??haha...ape-ape jela mai..selagi kaw sihat makan la...jangan dok nak kurus sangat...kang jadi tengkorak baru nyesal..!! kurus keding tak lawa okehh...itu aje nak cerita...tataaaaa!!! jumpe lagi for next entri....


p/s : share pix mase kawin syud (1 of my best buddies)...kawin dah syud & ferd...tahniah!!


 Durian pancake...memang syok hingga menjilat jari...

 Best friend, Faezah @Sweetchat Berjaya Times Square

 @Sweetchat...mamam bubur pulut hitam as appertizer

The Green blanket given by mr.Green..=)

Haagen-Dasz....chocolate melting yummie!!

 Otw to Merlimau, Melaka...wedding Syud & Ferd..

 Mr. Jepa wif Miss Faezah..suweet!!

 Newly Weds : Syud & Ferd

 Saif, Me, Faezah dan Azfar..di rumah Syud

 Best Buddies : Yuni, iRa, Ikin, Syud...miss y`all

X-Dsn...akhirnya reunite jugak...miss korg sume!!

No comments:

Post a Comment