Total Pageviews

Wednesday 28 December 2011

Corat-coret 2011

Assalammualaikum….lame sudah tak update my blog nie….tak ada benda yang nak di sharekan…my days going smoothly…dah nak habis pun tahun 2011 ni…aku terasa begitu cepat masa berlalu sampai tak sedar pun 2011 will gone very-very soon…

Banyak peristiwa yang berlaku dalam hidup aku 2011 ni…yang membawa satu perubahan yang amat besar dalam hidup aku…and I realize something yang tak semua benda akan kita dapat..if tu memang bukan nasib kita nak dapat…dan tak semua benda akan long lasting if u don’t make any effort to make it stay…memang mendalam maksud tu…

Banyak benda yang terjadi…i`m pass through hard feeling, in-love, happy, sad….semua nya ade…memang tahun yang agak amazing…dan bulan 12 ni, aku rasa semacam confius dengan apa yang aku lalui sekarang…serius, aku rasa bersalah dengan ape yang aku lakukan dulu…macam rasa tak boleh nak memaafkan diri sendiri…tapi aku ada bace satu artikel Islamic ni…maafkan diri kita dahulu barulah meminta maaf kepada yang berkenaan…

Aku nak bagi special appreciation to those person yang banyak bagi aku semangat after having hard time…my mother , Maisarah..my dad , Ahmad Kamil…kawan2…Asiah, Faezah, Siti Khairani, Zainorni, Nor Saiful, Shahnaz, Kak Ina, Aida, Farah, Siti, my Bos dan ramai lagi…hehe…Sekarang still in fasa mengubat kesedihan lagi…tapi tak seteruk dulu lah…still bole berkawan dengan my xBOy..dan aku rasa memang cinta aku untuk dier dah 100% lenyap…hehe good for me…alhamdulillah aku dapat menempuh satu lagi ujian dalam hidup aku…Allah save me…

Untuk tahun 2012, banyak perancangan yang bermain di fikiran…first thing first is kerja, nak improve dari segi performance kerja..gaji..ada target nak beli something for my asset..kedua, nak bawak mak ayah pegi melancong…harapan sangat tinggi kearah itu…nak start simpan duit untuk run business sendiri..besar nye hajat…dan lastly cari pasangan hidup…ade jugak part ni kan…moga aku jumpe orang yang betol-betol sayang kan aku bukan untuk main-main…aminn..

Hopefully…all my wish akan terlaksana tahun hadapan..kawan-kawan doakan saya yer…
Selamat tinggal tahun yang penuh mencabar, 2011 and welcome to my xpectation year 2012..hopefully will fulfill my wish..InsyaAllah…

Lastly….Forget the past and start a new life…

Me and Asiah di kenduri Khairulnizam aka Ampong kawin...

1 comment: