Total Pageviews

Thursday 7 July 2011

Dalam Beberapa Hari

Chewahhh bertuahnyeaku lately....makan asyik orang belanje..dan dapat berita2 baik jek...Nak cerita ni....pagi breakfast ada kawan bagi makanan...my BFF Farah....tengahari plak my bos, Aulia belanje nasi ayam then petang tu member opis, Hayati Liza belanje aiskrim Mcd sundae groovy lime....memang berbaloi la...then ayah hantar sms bagitahu yang aku dapat g exam tuk pegawai tadbir diplomatik...wah wah wah memang aku happy..yela walaupon baru exam tapi okla ada gak nama tercalon...aku akan wat sehabis baik tuk masa depan ku....so this week aku nak balik kampung amik surat menyurat...tak dapatla join perkelahan permandian teman-teman ku dis week di Chilling...memang nak pegi tapi yela memang tak dapat dielakkan lagi...tak pela walaupon hati merindui nak jumpe kawan-kawan ku tu...setahun kot tak jumpa...haha....mak pulak suh balik sebab dier risau sabtu ni ada perhimpunan Bersih 2.0  tu kat area Kl....adik plak pesan kat aku baik-baik jaga diri...wah sungguh kakakmu ini terharu....so start from this night kenela i ni membuat research tuk jawab exam tu....study isu-isu semasa, perlembagaan malaysia banyak lagila...hurm moga-moga otak ni bleh trima maklumat-maklumat yang aku nak study ni....memang minggu mengembirakan aku lah....

My Favorite : Sundae Groovy Lime

No comments:

Post a Comment