Total Pageviews

Monday 4 July 2011

Bertuahnya Aku....

Petang tadi aku chat dengan sorang member ni...banyak la diborakkan antaranya pasal kawin dan perancangan lepas kawin...huhu jadi adalah soal menjawab dalam chat ni...dan lepas tu adala satu bab yang wat aku betol-betol sedih dan terharu...aku mention kat member aku nih...aku ni tak bertuah sebab my xbf dump me...then dia pon bagi la satu jawapan yang betol-betol wat aku yakin dan lega....thanks Allah..here the statements :

"Ko bertuah mai..sbb..

1-ko akhirnye tau sape dia sblm ko tau lps kawen..andai ko dah kawen ttbe dia wat hal..ko tak rs lg sakit hati..time tu mmg ko tak bertuah..! :D

2-Allah beri petunjuk kpd ko..tak ke bertuah tu..ade org tak dpt petunjuk sampai dia mati..tp ko dpt..maknanye..Allah ade perancangan yg lebih baik utk ko..

3-ko bertuah sbb ko masih ade kwn² yg sentiasa amik brt psl ko..

Bertuah kan..hehe dah magrib..nnt sambung lg..hehe ko bertuah mai.."



Lepas je aku  bace ni trus rasa begitu bertuah...rasa macam nak menangis pon ada....Alhamdullilah Allah save me!

No comments:

Post a Comment