Total Pageviews

Monday 5 September 2011

Nukilan Jam Dua

Still tak dapat tidur....actually aku baru je melepaskan rasa yang terpendam kat seorang hamba Allah tu...rasa tidak puas hati ku ni...aku suke luahkan ape yang aku tak puas hati dari aku pendam...tapi lain pulak yang jadi...ketika kami sibuk menegakkan ape yang tak betol tibe-tibe baru aku perasaan yang mbalas message aku bukan orang yang same...perlu ke selesaikan masalah tu perlukan orang tengah yang jadi on behalf tuk bace dan bagi pendapat sedangkan orang yang sebenarnya ade kat sebelah...bile perempuan bertemu perempuan benda yang kecik bole jadi besar...dont text while driving la kononnye kan...aku memang tak suke jenis perempuan yang suke sangat menyebok nak tahu what going on between yur bf and xgf nye...tak perlu la kan ungkit kisah lame...nanti semua akan terluka...aku pasrah dan redha dengan apa yang ditentukan Nya...i have my own life...and i dont care bout yur life..just please hormati aku...gudnite

No comments:

Post a Comment