Total Pageviews

Thursday 23 June 2011

Ohhh My Future....

Masa depan...masa depan....kelam nye masa depan ku....hurmm...banyak benda nak buat...example beli kereta, beli rumah, pegi vacation...then lastly kawin...hurmm kalau bab kawin tak ada calon lagi...calon dah lari??boleh pulak yer....hihi...nasib badan...hamba rasa nak sambung belajar...nak amik degree in science pyscology...boleh ke dari network ke pyscology...rasa boleh tapi kene struggle la...nak amik part-time study..sambil keje sambil belajar...then tibe-tibe bile borak dengan member tadi terasa nak disappear forever dari kotaraya kuala lumpur ni...hurm macam great idea...then saya pon suarakan pendapat kat mak..mak pulak dengan nada sedihnya ala kenapa nak tinggalkan mak pegi jauh-jauh..tiba-tiba air mata ku menitik bile terdengar suara syahdu mak...mak boleh tak akak nak bagitau mak yang hati akak sangat terluka sekarang...saya rasa mak paham dengan apa yang tersurat dan tersirat dalam hati ni...mak suruh duduk dengan dia....hurm mak nanti akak fikir-fikirkan ek...saya sekarang tak fikirkan sesiapa..just tough bout me only...urmmm perlu ke saya pentingkan diri sekarang....hope lepas dugaan yang berat ni datang akan datang sinar bahagia dalam hidup saya...semoga Allah mendengar doaku ini...aminnn

No comments:

Post a Comment