Total Pageviews

Tuesday 17 May 2011

Perempuan, perempuan dan perempuan!!

Jika kita bercakap tentang perempuan mesti perkara yang terlintas di fikiran adalah cantik....Cantik adalah subjektif....setiap ape yang dijadikanNya mesti cantik....tetapi zaman sudah berubah....jika dahulu perempuan bersopan-santun, cantik, berbudi-bahasa. hormat-menghormati tetapi tdak pada hari ini....zaman tu dah lame berlalu....perempuan sekarang dah advance...susah sangat nak jumpe perempuan ciri-ciri dahulu kala...haha...saya jugak seorang perempuan...nape saye tulis entry ni....saya ada jawapan tersendiri...perempuan sekarang walaupun nampak baik diluar tp tidak didalam....cube fahami quote ni betol2.."don`t judge a book by its cover"....maksud yang begitu mendalam....bagi saya la susah nak percaya perempuan sekarang sebab boleh tikam kawan dari belakang...ermm biarla saya simpan dulu cerita ni....tapi tak semua perempuan jahat....ada yang masih ada perasaan suci dan ikhlas....antaranya mak, kawan2 yang sentiasa bagi dorongan semasa saya sangat memerlukan...thanks buddies i really appreciated it...just to remind myself please jangan sakitkan hati perempuan lain disebabkan nafsu kita sendiri....it hurt alot....

2 comments: